Klachtenregeling
Klachten regeling betreffende deelname aan
Module 1 en/of Module 2: Opvoedopstellingen met ouders en jongeren.
Klacht indienen
Mocht u een klacht hebben ten aanzien van de gegeven training dan kunt u deze klacht per email indienen bij het secretariaat: info@kwaliteitsopvoeding.nl
U zult binnen 1 week een schriftelijke bevestiging van ontvangst per email van ons ontvangen.
Afhandeling
Binnen 3 weken, na indiening, zult u een inhoudelijke reactie van ons ontvangen.
Tegemoetkoming
De tegemoetkoming is uiteraard afhankelijk van de inhoud van het type klacht.
- U kunt in de gelegenheid gesteld worden om (delen) van de training in te halen. Een nieuwe datum zal worden voorgesteld. In principe voor de eerstvolgende Module.
- U kunt een tegemoetkoming in de gemaakte kosten verwachten.
- In alle openheid te bespreken andere opties.
We gaan er van uit dat we in alle gevallen een goede oplossing in gezamenlijk overleg zullen kunnen vinden.